Foto's Thailand - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Baukje Heemskerk - WaarBenJij.nu Foto's Thailand - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Baukje Heemskerk - WaarBenJij.nu

Foto's Thailand

Door: Baukje

Blijf op de hoogte en volg Baukje

21 Juli 2008 | Thailand, Krabi

Alleen foto's. Liefs Bauk

• 21 Juli 2008 - 09:44

Hans En Elly:

Schitterende foto's, ook van Mauritius (dat bericht hadden wij ook nog niet eerder gezien).
    Een mooie en gezellig afsluiting van 10 maanden buitenland met werken, veel zien, mensen ontmoeten, vrienden maken en onder alle omstandigheden toch doorgaan en het positieve zien, beleven en doorgeven. Dit neemt niemand je meer af. En nu weer wennen aan ons overvolle kikkerlandje en weer in de pas lopen, maar ook weer back too normal met werk, huisje, vrienden, sport en Amsterdam. En ook wij mogen je weer vaker in onze armen sluiten, bellen of zomaar even bijkletsen. Liefs H en E.

• 21 Juli 2008 - 10:00

Simone:

Ha Bauk,

Super die foto's! Hopelijk heb je genoten van alles wat je gezien en meegemaakt hebt de afgelopen maanden!

Zal wel weer ff wennen zijn hier in Hollanda?!

Liefs, Simone

• 22 Juli 2008 - 07:33

Rianne:

oef...wat een foto's toch weer...en dan te bedenken dat ik er zelf met 3 weken zit! Waaaah...spreek je snel! liefs Rianne