Maria's weeshuis: laatste foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Baukje Heemskerk - WaarBenJij.nu Maria's weeshuis: laatste foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Baukje Heemskerk - WaarBenJij.nu

01 September 2008 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

We schakelen nog 1 keer over naar Namibia, want van mijn correspondent ter plekke, Jeske, heb ik nog wat foto's en een opbeurend verhaal gekregen van de aanbouw bij Maria. In haar email aan mij schreef zij onder andere het volgende:

Inmiddels is het gebouw bijna af. Plafond en electriciteit zijn aangelegd, maar het schijnt dat de electriciteit nog niet heel veilig loopt, dus daar is Vincent nu mee bezig. Verder heel goed nieuws van Anna: Namcor heeft beloofd 150.000 N$ te gaan sponsoren! Dat ziet er dus goed uit. Inmiddels is 'ons' geld bijna allemaal uitgegeven. Hetgeen dat ik nu nog heb (ong 6000 N$) gaat naar wat meubeldingen, tafel en stoelen enzo. Kangola, het meisje dat in het ziekenhuis lag wegens ondervoeding, loopt inmiddels weer vrolijk rond en ziet er serieus weer gezond uit. Dus, positief allemaal! Foto's van het pand laten enigszins zien hoe het ervoor staat.

Toelichting: Vincent is de bouwer, Anna een hele betrokken Amerikaanse, die ook veel sponsors had gevonden en Kangola, een van de jongste en nieuwste aanwinsten van Maria.

Goede berichten dus en dat wilde ik jullie niet onthouden. Nogmaals dank. En Jes, jij natuurlijk ook!!

Liefs Baukje

• 02 September 2008 - 08:08

Rianne:

Super Bauk en wat leuk dat je zo op de hoogte gehouden wordt (en wij ook ;-) )
    Liefs Rianne

Verslag uit: Nederland, Amsterdam