Maria en haar 21 kids (vervolg) - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Baukje Heemskerk - WaarBenJij.nu Maria en haar 21 kids (vervolg) - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Baukje Heemskerk - WaarBenJij.nu

Maria en haar 21 kids (vervolg)

18 December 2007 | Namibië, Windhoek

Op de valreep nog wat foto’s van het huisje in aanbouw van meme Maria. Dankzij jullie steun kan ik een bijdrage leveren aan de bouw. Op de foto’s is te zien dat er security bars worden geplaatst voor de ramen, iets wat helaas erg hard nodig is in dit land en vooral in de buurt waar Maria woont, omdat er toch wel veel wordt ingebroken. Nu er geen ongewenste gasten meer naar binnen kunnen, kan de rest van de kamers worden afgebouwd, geschilderd enz. Nogmaals dank aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd. Na mijn vakantie ga ik Maria verder helpen met de bouw.

Morgen vertrek ik naar Botswana, Vic Falls in Zambia en Noord-Namibië voor 2,5e week vakantie, zin in!! Iedereen alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

En bij deze wil ik ook iedereen hartelijk danken voor alle mailtjes, reacties op de website, kaartjes en telefoontjes. Het is zo leuk om post of mail te ontvangen en om wat van jullie te horen/lezen. Thanks!!

• 19 December 2007 - 11:05

Maartje:

Lieverd, wat ben je weer goed bezig! Geniet van je vakantie in de warmte, ga ik schaatsen.
    Heel veel liefs. XM

• 21 December 2007 - 11:50

Veronique De Ruiter:

Ik wil je hartelijk feliciteren. Je bent namelijk 5 jaar in dienst in Januari! Leuk he om in dienst te zijn en in Namibie te zijn?

We missen je.

Veronique

• 23 December 2007 - 20:03

Simone:

Leuk om al je verhalen te lezen! Goed bezig daar!

Fijne kerstdagen en een goed nieuwjaar!

Liefs, Simone

• 25 December 2007 - 19:55

Nienke:

jesse, kan ik nog steeds geld op je rekening storten zodat baukje daar wat goeds voor kan kopen/regelen???

• 25 December 2007 - 20:15

wat is je postadres???

• 26 December 2007 - 09:47

Sabine:

Hoi Baukje!
    Tja, wat lijken Amsterdam en Boxtel nu ver weg... Het lijkt me echt leuk om iedereen over 2 jaar weer terug te zien om ervaringen uit te wisselen! Veel plezier in Namibie!
    Groetjes, Sabine
    Oh ja, als je zin hebt om volgend jaar naar Cambodja te komen, je bent van harte welkom!!!

• 07 Januari 2008 - 12:09

Gert:

Ha die Baukje,

Gaaf om je te volgen.
    Mijn avontuur zit er ondertussen al weer op.
    Voor mij was het onvergetelijk!
    Snap ook helemaal waar je het over hebt.

Groetjes,
    Gert

• 09 Januari 2008 - 21:12

Ome Alex:

Ha Bauk!

Wat leuk al die foto's. Cool ook, toffe avonturen! Echt waanzinning... top om daar fotó's te maken!!!

Have fun! (lukt wel zo te zien!

Gr. Alex

• 10 Januari 2008 - 07:47

Bas Hattink:

Hai Boukje,

Goed te zien dat het goed met je gaat. Aan de foto's te zien heb je het naar de zin. Toch kijk ik ernaar uit je hier straks weer te zien!

Veel plezier en keep up the good work!

Mvg. Bas

• 10 Januari 2008 - 10:34

Renate:

Ha die Baukje,
    Wat leuk om al je verhalen te lezen. Enne, van harte gefeliciteerd met je vijf jarig dienstverband he! Hoe was je vakantie? Mooie dingen gezien en meegemaakt? Ik hoop dat je nog heel veel zult leren daar in het verre Namibie.
    Groeten,
    Renate

• 12 Januari 2008 - 15:13

Nienke:

Jeetje wat een gedoe bauk, al je spullen kwijt!! Ik hoorde het van je vader op de nieuwjaarsreceptie. Gelukkig heb je de overvallers zelf niet gezien!! Maar het blijt balen en gezeur om alles te regelen.
    Sem en jikke hebben samen gecollecteerd op de receptie vor jouw adoptiegezin!!We mailen...